BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 21, 2010

sehari bersamamu

u n me . forever  together  <3

today is a wonderfullday . i kuar ngn my boo . kitorang epy sangat sangat . kan boo kan ? hepi gile  gile . kitorang pegi makan . pegi shopping . everythim i do wif my beloved one . muahh booboo . mmg xbole nk citer bes staro mnoe . me n my booboo aje yam tahu . haha . um , hari ni kan . boo sha tuh comal sgt2 . xtau bbpo sero gituh . macey glennya gituh kea ? haa ! bia lahh . itu boo sha . sukaty lahh . hahaha . then , nk tau tak ? sumthim amazing yam kitoram buat !! jeng jeng jeng . nok tau dop begapo ? nk kena beroyap koh ? haihh , mcey malu gituhh . ahaha . malu malu lahh plk . ahaha . nok tahu dop ? .......... kitorang pegi tgk baju bby . sumthim n everythim dat i will never forget ! haha <3 tholo kan ? bia lahh . mcey sweet gituh . sdp begilo ! cute cute blako baju bby . ase macey xsaba nok branok . haiihh ! nikoh luh . haha . tholo kan ? um , btw . u make me happy again again n again bby ! i <3 u like crazy ! u will nnever know how much i luv u . forever together wif u my bucux !! muahhh ! 
inilah anak kitoram . satu ary nnty . haaa !! ;DD

0 comments: